| Τίτλος | ΚΛΙΝΙΚΗ ΕΜΒΡΥΟΛΟΓΙΑ / Clinical Embryology |
| Κωδικός | ΙΑ0291 |
| Σχολή | Επιστημών Υγείας |
| Τμήμα | Ιατρικής |
| Κύκλος / Επίπεδο | 1ος / Προπτυχιακό |
| Περίοδος Διδασκαλίας | Χειμερινή |
| Υπεύθυνος/η | Κοκκώνα Κουζή-Χατζηπαρασκευά-Κολιάκου |
| Κοινό | Όχι |
| Κατάσταση | Ενεργό |
| Course ID | 200000289 |
Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Ιατρικής (2014-2019)
Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
| Κατεύθυνση | Τύπος Παρακολούθησης | Εξάμηνο | Έτος | ECTS |
|---|---|---|---|---|
| Κορμός | Επιλογής | 7 | 4 | 2 |
| Τίτλος | ΚΛΙΝΙΚΗ ΕΜΒΡΥΟΛΟΓΙΑ |
| Ακαδημαϊκό Έτος | 2019 – 2020 |
| Περίοδος Τάξης | Χειμερινή |
| Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ | |
| Ώρες Εβδομαδιαία | 2 |
| Class ID |
600150237
|
| Τμήμα | Διδάσκοντες |
|---|---|
| 1. Ιστολογίας-Εμβρυολογίας | Κοκκώνα Κουζή-Χατζηπαρασκευά-Κολιάκου, Αντωνία Σιόγκα-Ράπτη |
Τύπος Μαθήματος
- Υποβάθρου
Κατηγορία Μαθήματος
Γενικού Υποβάθρου
Τρόπος Παράδοσης
- Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
- e-Οδηγός Σπουδών https://qa.auth.gr/el/class/1/600150237
- Στον ιστοχώρο του Τμήματος: www.med.auth.gr
Γλώσσα Διδασκαλίας
- Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
-Σκοπός του μαθήματος είναι η κατανόηση των μηχανισμών οι οποίοι προκαλούν τις συγγενείς διαμαρτίες και η μελέτη των κλινικών ευρημάτων και συμπτωμάτων που αυτές συνεπάγονται.
Γενικές Ικανότητες
- Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
- Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
- Αυτόνομη εργασία
Περιεχόμενο Μαθήματος
Αίτια συγγενών ανωμαλιών, κυκλοφορία του αίματος στο έμβρυο, συγγενείς ανωμαλίες (αίτια, διάγνωση, συμπτώματα) όλων των συστημάτων του οργανισμού.
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
- Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
Περιγραφή
power point
Οργάνωση Μαθήματος
| Δραστηριότητες | Φόρτος Εργασίας | ECTS | Ατομικά | Ομαδικά | Erasmus |
|---|---|---|---|---|---|
| Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων | ✓ | ||||
| Σύνολο |
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Παρουσίαση εργασιών και αξιολόγηση από τα μέλη ΔΕΠ του περιεχομένου, του τρόπου και της ευχέρειας παρουσίασης αυτών.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
- Γραπτή Εργασία (Συμπερασματική)
Τελευταία Επικαιροποίηση
19-10-2015